Nu laddas det med C-vitamin och fullkornsflingor. 

Bestämde mig igår för att köra på oavsett hur jag känner mig. Om man tänker för mycket tror jag det blir skräp i alla fall. Då känner man efter hela vägen in till mål och ”känner” saker som egentligen inte är något märkligt. Nu ska jag helt enkelt springa röven av mig!

Satt och pluggade förut, fick inte ur mig någonting. Jäkligt knepig uppgift måste jag säga, jag kommer inte riktigt runt den. Det är svårt att skriva när man inte kan bena ner vad man ska skriva… kör sista rycket imorn. Kommer väl klara uppgiften, men inte mycket mer än så…

Imorn ska jag ut till en kund som jag tror kan köpa massor, hoppas hoppas. Skulle vara skönt med en stor ”sale” innan nästa lön…

Nu har Henrik lurat på mig halva första säsongen av ”Vita Huset”, så framöver kommer det säkert bli mindre gjort. Får försöka hävda att det är bra ur PR- och politik syfte…

