Nu laddas det rejält! Jag ska springa halvmara på söndag och måste peppa mig lite. Har kännt mig lite halvvissen idag, och jag vill inte bli sjuk nu! Ikväll blir det tidig sänggång följt av en liten sovmorgon. Måste vila tror jag. Jag hoppas kunna ta ett kort löppass på onsdag för att känna lite på det. Sen blir det ytterligare ett på fredag, och efter det får det vara nog. Träningen ska ju redan vara gjord vid det här laget.

Emma kommer på måndag. Det ska bli så skönt att få se henne igen. Tyvärr kommer jag nog vara helt slut efter maran, så mycket till sällskap kommer man nog inte vara. Ruskig dålig tajming faktiskt!

Veckan som kommer blir fullt av plugg och jobb. Ska försöka jobba i förväg med några uppgifter som ska in nästa vecka och veckan efter. Sedan blir det bärhjälp till Richard (han som säljer antika möbler) och lite åkturer till kunder som vill hotta upp sina garderober. Om jag har tur så kan jag vara nära en 45 000 kronor försäljning. Jag ska rita 4 garderober till ett asiatiskt par och de verkar riktigt på. De har i princip accepterat min första ritning till deras sovrum. Håll tummarna! Kan inte ta något förgivet innan köpet är klart.

Föresten, är någon som har något tips inför halvmaran?

